Customize your player icon with fancy new animated options! These are for those who want to freshen up their presence and wish to support the development of the game. These icons provide no gameplay benefit and are purely cosmetic. Barbarossa's Barrel of Pickled Goods contains a fine selection of eight animated art pieces and Age of Empires logic and other memes.