Escape Academy Season Pass
Escape never sleeps in the Escape Academy universe! Continue your Escapist journey with the Escape Academy Season Pass. This paid DLC includes two major expansions to the game: Escape from Anti-Escape Island (available Fall 2022) and Escape from the Past (available Spring 2023). Each expansion will take Escapists on a wild adventure featuring familiar faces, additional allies, and nefarious ne’er-do-wells. Both DLC #1 and DLC #2 will include FIVE brand new escape rooms each for a total of TEN hand-crafted rooms in this Season Pass.