Skul: The Hero Slayer - Mythology Pack
A mythical skull has descended upon Harmonia! This is the first DLC of <Skul: The Hero Slayer>, a story about a special little skeleton, Skul, who fights humans to save the captured demon king. As the name suggests, the Mythic pack consists of add-ons that fit the mythical theme. It will provide you with a completely new combat experience. Add-ons New Legendary Skull 'Unknown King' 4 new Skulls that can be awakened - Unique Skull 'Ascetic' - Rare Skull 'Officer' - Common Skull 'Slave' - Common Skull 'Viking' 20 new items A new Inscription, 'Mystery' Create new, powerful combinations with the mythical powers that have descended upon Harmonia!