PowerWash Simulator - Halloween House - Halloween 2024
Something filthy this way comes in PowerWash Simulator’s latest Seasonal Special. You’ll have to hose off more than a few cobwebs to take the Halloween House from mortifyingly mucky to party-ready perfection. Get ready for a grave encounter with dirt in this spooky Seasonal Special. Atop an isolated hillside bathed in pale moonlight, sits a house covered in so much grime, it’s scary. Venture through its sprawling grounds, washing everything from wishing wells to al fresco apothecaries along the way. Oh, and pumpkins. So many pumpkins. Nothing short of a miniature castle, the house itself is a large stone-walled haunt, belonging to a local witch. With turrets, stained-glass windows and an orangery to boot, it’ll take you all night to get this place spotless. Lucky for you, the sun never seems to rise here. With a swish of your power washing wand, you’ll soon put all that filth behind you. Just like that ghosty there. Made you look! And to top it all off, this Seasonal Special also comes with a new custom suit and power washer skin that’s so covetable it would make a witch turn green with envy. If they weren’t already green to begin with, that is.