World War Z - Sin City Apocalypse Episode
A new story episode set in Las Vegas, featuring new survivors battling the zeke on the strip and in a casino! In the shadow of the outbreak, swarms of infected wander the empty streets of Las Vegas, while the living search for a way out. Four survivors have banded together against the odds. After hearing an SOS message from a famous producer, they make their way towards him —and hopefully safety.