Age of Empires II: Definitive Edition – La Hire’s Dry Humor Animated Icons
Customize your player icon with fancy new animated options! These are for those who want to freshen up their presence and wish to support the development of the game. These icons provide no gameplay benefit and are purely cosmetic. La Hire's Dry Humor Collection is a set of eight animated recognizable situations, funny animations and memes.