Zombie Army 4: Marie Lounge Singer Outfit
Dispatch the undead with elegance in this Lounge Singer outfit! This is from Marie’s days in the resistance when she used to disguise herself as a cabaret singer – but that was before Z Day, when the world went to hell… Now it’s unlikely that jazzy crooning would carry over the sounds of groans and gunfire, but you can still look good while saving the world. This pack includes: - Marie Lounge Singer Outfit - 2 Hats for Marie (Tilt Hat + Quick Disguise Kit)