Zombie Army 4: Future Karl Outfit
It’s not clear which parallel timeline this Karl has stepped out of, grizzled and bloodstained. Perhaps this is merely everyday fashion where he’s from, but it might be a sign of a bleak future, where the Dead War still rages. He might be here to help out, or to prevent some sort of catastrophe in his version of history – or maybe to escape from something far worse… This pack includes: - Future Karl Outfit - 2 Hats for Karl (Robot Eye + Ballistic Helmet)