Solasta: Crown of the Magister - Inner Strength
Complete your roster with the Inner Strength DLC! Buying this DLC unlocks three new Classes (for a total of 9 new subclasses, plus 3 additional ones if you own Lost Valley) and one new Ancestry. DLC Content: - The Warlock Class, with its 4 subclasses: The Fiend (SRD), The Hive (Solasta), The Timekeeper (Community), The Tree (Lost Valley) - The Bard Class, with its 4 subclasses: College of Lore (SRD), College of Hope (Solasta), College of Heroism (Community), College of Tradition (Lost Valley) - The Monk Class, with its 4 subclasses: Way of the Open Hand (SRD), Way of Survival (Solasta), Way of Light (Community), Way of Freedom (Lost Valley) - The Dragonborn Ancestry -------------------------------------------- With the release of Inner Strength, every player also gets the following content for free! Free Content: - Three new Backgrounds: The Ascetic, The Artist & The Occultist (note: these new backgrounds do not have a background quest in the Crown of the Magister campaign) - 17 new feats to give our martial classes some more love! - Gamepad support on PC is finally here ❤ - Boss monsters have now been activated in the Dungeon Creator! Use them at your own risk and peril!