[AI: THE SOMNIUM FILES - nirvanA Initiative Costume DLC] Contains the ""Kimono Set"", ""Monochrome Set"", and the ""B-Movie Horror Set"" DLC outfits in one bundle for a special price. You'll be able to dress up Aiba and Tama to your heart's content!