Pillars of Eternity: The White March Expansion Pass
Buy Pillars of Eternity: The White March Expansion Pass Pillars of Eternity: The White March Part I is a large sprawling expansion pack with hours of gameplay integrated into the main adventure. Along with the new quests and area content, the team at Obsidian continues to support and make improvements to the entire game, including the additions of Player Party AI and Enhanced Enemy AI. Even if you haven't played Pillars of Eternity, now is a great time to jump in and experience the hardcore classic RPG with The White March Part I. Pillars of Eternity: The White March Part II is the conclusion to the grand expansion pack for Obsidian’s critically acclaimed RPG, Pillars of Eternity. Returning to the frozen north, your party will learn additional secrets about the gods of Eora as they adventure through brand new content. With the aid of a new companion, your party will face challenging new enemies and bosses. Pillars of Eternity: Royal Edition: Digital Novella by Chris Avellone. Collector’s Book PDF. Hi-res Concept Art pieces. Digital Strategy Guide. Digital Original Soundtrack. Digital Campaign Almanac. Making of Documentary. Digital Hi-res Game Map. Wallpapers. Ringtones.