Dead by Daylight: Doomed Course Windows
The scars of vengeance run jagged, never to heal. The mind breaks, gripped by the jaws of a nightmare. Such is the course, doomed though it may be. Embark on Dead by Daylight’s Doomed Course with new Killer, The Houndmaster, and new Survivor, Taurie Cain. Each one tainted by The Entity’s presence, both were shaped by tragedy, interwoven by the cruel whims of fate. Purchasing this add-on unlocks 2 exclusive Cosmetics: The Houndmaster’s Titanium Skull and Taurie Cain’s Gold Tier.