33 Immortals - Mighty Quakes Pack
Shake the ground beneath you with the exclusive Mighty Quakes Pack, including: - 1 Epic Cape - 1 Epic Halo - 1 Epic Weapon Skin - 1 Legendary Familiar - 8 Rare Emotes *This pack only changes the appearance of your character and gear without affecting your gameplay.