MechWarrior 5: Clans - Trials of War
Challenge your friends in PvP Arena Mode, battling with your Star across 10 unique arenas in customized Omnimechs. Team up in co-op Horde Mode to survive as long as possible against relentless waves of enemies, with new challenges unlocked through campaign progression. Enhance your arsenal with 12 powerful Omnimech variants, featuring customizable Omnipods and unique skins. Compete, cooperate, and conquer like never before.