Expeditions: A MudRunner Game - Pioneer Pack (Windows)
Challenge yourself in the wild with 4 unique variants of trucks, Step310E SE, Don 71 SE, Loadstar 1700 SE and Actaeon SE. Find the perfect adjustment to fit your style as these trucks have distinct characteristics that give them a new flavor compared to their original counterparts. The Pioneer Pack is also included in the Supreme Edition for Expeditions: A MudRunner game.