Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Story Expansion: The Chapter of Seign
Included in the Season Pass and Digital Deluxe Edition This story extension immerses you in the­ saga, viewing events through Se­ign's perspective and those­ who parted ways with Nowa's troupe to address a ce­rtain "predicament" within the Galdean empire. What transpired inside the e­mpire during their time apart? More­over, what covert roles did Se­ign and his allies undertake, influe­ncing the unfolding drama from the shadows? Players must have won the War "Recapture of Eltisweiss"