Metaphor: ReFantazio: Shujin Academy School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set
Elevate your journey around the world with the Shujin Academy School Uniform (7), Battle BGM & Battle Jingle Set. ※There are set products that may include this product. Please beware of overlapping purchases.