Age of Mythology: Legacy Deity Portraits Pack
For fans of the original game’s artwork this portrait pack allows you a nostalgic journey back to the origins of gaming greatness. Relive the glory days of gaming with this special pack, which offers players the option to use iconic deity portraits from the classic game that captivated audiences worldwide.