DLC 3 (Festering Skies)
The skies darken with alien vessels, and the Phoenix Project must rise to the challenge against their biggest foe yet in the all-new Festering Skies DLC. Face off against flying Pandorans in the new interception mode: research aircraft, weapons, and modules to counter Pandoran assaults in the skies. Take on new enemies on the ground, as well as new missions and an entirely new mission type. Plus, Festering Skies features its own, original storyline and cinematic cutscenes, and, of course, the Behemoth, a monstrous new threat you must stop before it crushes humanity -- literally.