Cassette Beasts: Pier of the Unknown
This DLC download includes: - A new storyline to seek and unravel - A spooky new location with three carnival-themed attractions to uncover and explore - TWELVE new monsters that can only be found and collected within Brightside Pier - Five new character costume options This new addition to Cassette Beasts brings the total monsters to 141, meaning you can now unlock 19,881 fully imagined fusions!