PowerWash Simulator - Ice Rink - Winter 2024
Put all your plans on ice, this is no rinky-dink clean up. With the grand reopening of the Ice Rink just around the corner, and the place nothing short of a glacial grime-fest, you’re the power washer wielding hero Muckingham needs this holiday season. Get your skates on and thaw off that power washer for the most chill clean yet. Peel back the muck with each swipe of high-pressure water and shed a year’s worth of messes to unwrap a wondrous winter wonderland beneath, giving Muckingham’s townsfolk the gift of their favourite festive pastime. Yuletide cheer and cosy cleaning await, under a magical aurora-mottled sky, spangled with gnome constellations that sparkle like the twinkliest of fairy lights - don’t worry, there are plenty of those too! The Ice Rink is also home to some cute animal mascots, that have been perfectly crafted for maximum heart-melting with minimal ice-melting. Dress for the occasion with all-new gifted garments, from us to you. Snuggle up in a suave snowflake suit and deck out your power washer in a new candy-cane themed cosmetic, for minty fresh cleaning! About PowerWash Simulator’s Seasonal Specials PowerWash Simulator’s Seasonal Specials is a series of free content updates containing a single map themed around a season or holiday – after all, cleaning isn’t just for Spring!