Cities: Skylines II - Feelgood Funk Radio
This radio brings some vibrant grooves of the ’70s right to your city. Packed with soulful basslines, rhythms, and a soft touch of disco, this station will keep your citizens moving (and grooving). Tune in for feel-good hits that are perfect for brightening up any day! This radio pairs well with the ‘Leisure Venues’ Creator Pack!