Age of Empires II: Definitive Edition - The Mountain Royals
Prepare to embark on a legendary journey as we introduce the "The Mountain Royals" DLC for Age of Empires II: Definitive Edition. Unlock the rich history and untold stories of two remarkable civilizations,: the Armenians and Georgians, and immerse yourself in three captivating new campaigns: Tamar, Thoros the Great, and Ismail. Lead the Charge!, Forge Empires! Get “The Mountain Royals” DLC Now and Conquer History Anew! The Armenians Rebuild your ancestral kingdom in the mountainous terrain near Lakes Van, Sevan, and Urmia. The Armenian unique units are the Composite Bowman, a skilled archer capable of piercing even the sturdiest armor, and the Warrior Priest, an infantry unit that can fight and heal allied units. The Georgians Carve out a sturdy kingdom in the shadow of the Caucasus Mountains and use the rugged terrain to your advantage as you repulse countless foreign invasions. The Georgian unique unit is the Monaspa, a brawny cavalry unit whose strength increases in numbers. 3 Thrilling New Campaigns Tamar's Ascension Brought up on stories of David the Builder, the young and impassioned Tamar ascends her great-grandfather’s throne with elaborate plans for her bustling kingdom. However, she quickly finds out that wielding such power is more than a simple matter of birthright. Can Georgia’s first queen overcome her skeptics and leave an imprint to endure well beyond her lifetime? Thoros The Great The tiny kingdom of Cilician Armenia lies between hostile empires, its ruling family in Byzantine captivity. When Prince Thoros escapes, he embarks on a dangerous campaign to liberate his homeland, but the vengeful Byzantines are not his only foes. The Seljuk Turks covet the region as well, and a ruthless Frankish crusader is pursuing his own schemes to the south. Ismail The orphaned prodigy Ismail leads the mysterious Safavid Order through war-torn Persia! Will this charismatic visionary lay the groundwork for one of the most illustrious empires of the Islamic world, or will his delusions of grandeur be his ultimate undoing? The Mountain Royals DLC for Age of Empires II: Definitive Edition offers endless hours of immersive gameplay, strategic conquest, and unforgettable storytelling. Secure your place among the legends and be part of history's most epic moments.