GGST Season Pass 4
[GGST Season Pass 4 Content] An exciting season pass that includes 4 additional playable characters, stages and season 4 pass bonus character colors as additional DLC for the Guilty Gear -Strive- game. *Be aware that GGST Season Pass 4 can be purchased as a bundle or on its own. Please be careful to ensure you do not make a duplicate purchase. [GGST Season Pass 4 Content] ・DLC Season 4 Characters Additional Colors (Available Starting October 31 2024) ・DLC character #14 Queen Dizzy (Available October 31 2024) ・DLC character #15 Venom (Available Early 2025) ・DLC character #16 Unika (Available Spring 2025) ・DLC character #17 Lucy (Available Summer 2025) ・DLC stage #7 (Available Spring 2025) ・DLC stage #8 (Available Summer 2025) ・[Season Pass 4 Purchase Bonus] Season Pass 4 Premium Color *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates. *This additional content will be accessible in the game. You can check the Service List in your purchase history for more details.