Orcs Must Die! Deathtrap - Supporter Pack
Elevate your Orcs Must Die! Deathtrap experience with the Supporter Pack - a special cosmetic bundle designed for fans who want to show extra love to the game and its creators. This pack isn't about exclusive advantages; it's about celebrating our community and adding some flair as you go forth and slay countless orcs. What's Inside: 7 Stunning Hero and Weapon Skins: Give each of the seven War Mages a fresh new look with unique Order-themed skins and legendary weapon designs that showcase your support. Our Endless Gratitude for Your Support of Orcs Must Die! By choosing the Supporter Pack, you're helping us continue to expand Orcs Must Die! Deathtrap. Your support means everything to us, and we can't wait to keep creating more epic content for you. Thank You for Being an Essential Part of Our Journey! Note: All items in this pack are cosmetic and do not affect gameplay.