Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii Deluxe Edition Upgrade
Add-on for Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii that allows you to upgrade the Standard Edition of the game to the Deluxe Edition content that includes: ■ LEGENDARY PIRATE CREW PACK - Strongest Pirate Crew Set - Enthusiastic Supporters Set ■ LEGENDARY OUTFIT PACK - Legendary Character Special Outfit Set - Special T-Shirt Set ■ SHIP CUSTOMIZATION PACK - Kazuma Kiryu Special Ship Customization Set - Ichiban Kasuga Special Ship Customization Set - Daigo Dojima Special Ship Customization Set - RGG Studio Special Ship Customization Set ■ EXTRA KARAOKE & CD PACK - Extra Karaoke Song - CD Collection Set *You must own a copy of Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii in order to use this add-on content. Please update the game by downloading the latest patch and updating before using it. *Please be aware that the additional content included in this pack is also sold in separate sets or editions. *The “Legendary Pirate Crew Pack” will be available after the main character's pirate ship upgrade event in Chapter 2 of the main game. *The “Legendary Outfit Pack” will be available after the ability to change outfits is unlocked in Chapter 2 of the main game. *The “Ship Customization Pack” will be available after the main character's pirate ship upgrade event in Chapter 2 of the main game. *The “Extra Karaoke & CD Pack” will be available after gaining access to a smartphone in Chapter 1 of the main game. *The contents of the "Legendary Pirate Crew Pack", "Legendary Outfit Pack", "Ship Special Customization Pack" & "Extra Karaoke & CD Pack" will not be counted toward in-game achievements.