Two Point Hospital: Speedy Recovery
“Everyday thousands of citizens hurt themselves in new and amusing ways, these people need our help, but how? A traditional ambulance is no match for the perils of today, lucky for us, the County’s brightest minds are up to the task!” Meet Gretchen Gearbox, world-class mechanic and inventor, friend to the sickly and the stung by bees. Use Gretchen’s designs to build and manage a fleet of innovative and unorthodox ambulances, designed for every and any emergency situation. Head off-road with the Big Healer or cram in a laughable load with the Pantomobile. Fly in timeless style with the Relicopter or squat through the skies in glorious privacy with the Airloovator. You’ll need to race to scoop up the profits, I mean patients, as rival hospitals hit the streets with their own new ambulance alternatives. Start your engines, polish your stethoscope and may the fastest hospital win! WHAT’S INCLUDED? New ambulance dispatch gameplay with 6 unorthodox ambulances 3 new locations 3 new, fully animated cure machines 6 new visual illnesses 19 new illnesses in total New music, DJ and tannoy lines NEW HOSPITALS Strap yourself in for a grand tour of Two Point County’s diverse landscape from the cold and wintery north to the tropical south, and take in the sights of a modern city along the way. Ailing – cut your teeth on urban emergency response with your shiny new road ambulances! Betts Shore – return to Pebberley Island in the throes of a hurricane while developing innovative new air ambulances! Pointy Pass – scale the perilous Pointy Mountains to save stranded skiers, rescue rueful ramblers, and collect clumsy climbers! Alliteration! NEW ILLNESSES Discover a host of new illnesses and treatments as you get your patients back on the road to recovery. Under The Weather Hive Mind Snow Problem And... Cyclonic Irritation, Hazardous Waist, Wet Behind The Ears, and many more…! NEW ITEMS Speedy Recovery includes a host of flashy new items to get all revved up about. Honey Pot, Cuddly Penguin, Rainbow Arches, Fuzzy Rug, Mini Snowman, Duck Bin, Ambulance Race Track, and many more!