Mitama Dance of EXP
Additional downloadable content that increases the spawn rate of "Kushi Mitama", demons that drop items that give the protagonist EXP, and "Ara Mitama," demons that drop items that give ally demons EXP. *There is still a low chance of Mitama spawning even without this DLC. *You can revert the spawn rate mid-game from the Options menu.