GGST Season 4 Characters Additional Colors
・An additional color pack including 6 colors for the 3 additional characters of GGST Season 4 (total of 18 colors). ■3 additional characters from Season 4 Queen Dizzy Venom Unika *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates. *More information about this content can be found on the website. *The colors for unreleased characters will be delivered at the same time as the character. *You will need to have purchased the DLC characters to use the colors in this pack.