Outer Wilds: Echoes of the Eye
A strange satellite photo that can’t be explained. A new museum exhibit that marks the trailhead for one last journey into the wilds. Should you pull at the thread and unravel the solar system’s deepest secret, or is some knowledge better left in the dark? Welcome to the Space Program! You're the newest recruit of Outer Wilds Ventures, a fledgling space program searching for answers in a strange, constantly evolving solar system. Mysteries of the Solar System... What lurks in the heart of the ominous Dark Bramble? Who built the alien ruins on the Moon? Can the endless time loop be stopped? Answers await you in the most dangerous reaches of space. Echoes of the Eye The Hearthian space program has detected an anomaly that can’t be attributed to any known location in the solar system. Grab your flashlight and prepare to illuminate the darkest secrets of the Outer Wilds...