Deep Rock Galactic - Decontaminator Pack
The Decontaminator Pack will give you a full suite of properly insulated weapon frameworks for dealing with a ghastly planetary plague! No more gunk in your clips! On top of the set of new unique Weapon Frameworks for all your weapons, the pack comes with a matching Paintjob for your Armors, as well as a new Paintjob for your Pickaxe. - The Decontaminator Framework - a set of FULL MESH RESKINS of all weapons in the game. - Decontaminator Paintjob for all your Weapon Frameworks. - Decontaminator Armor Paintjob to match your new weapon Framework. - Decontaminator Paintjob for your trusty personal Pickaxe. - Bosco Paintjob for your trusty robotic companion Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!