PAYDAY 3: Chapter 4 - Fear & Greed
Chapter 4 - Fear & Greed is the fourth and final DLC in the Gold Edition. This chapter contains: Fear & Greed Heist Fear & Greed Tailor Pack Fear & Greed Weapon Pack ‘Hit them where it hurts’ takes on a whole new meaning when the Payday Gang sets its sights on the stock market itself. The gang has discovered the financial backbone of their nemesis, Concord, and it's time to strike back. With a plan to dismantle their enemy's wealth, the gang aims to turn a powerful foe into a pauper while lining their own pockets. Join this high-yield heist where revenge, fortune, and chaos converge in a single, high-stakes operation.