Let's Build a Zoo - Aquarium Odyssey DLC
Escape to a brand new AQUARIUM ISLAND and discover a world of seafaring beasts. Start a brand new zoo complete with adorable water splashing and ocean dwelling creatures, brand new themed shops and a whole host of new decorations to give your guests the ultimate aquatic experience! Your adventures on this unexplored Aquarium Island will be full of brand new quests, moral choices and news articles. Build a successful Zoo in this springwater, squeaky fresh setting, and make meaningful choices to shape it! 50+ New Animals With incredible sea discoveries, over 50 new fish and mammal species are now ready for you to adopt and showcase to your visitors! From Dolphins to Manta Rays, Whales and Starfish to Lobster and Eels, there are so many favourites available to take in, care for and splice with others! By adding sea animals to your zoo, you will have the ability to create more than 10 million animal variants in the sandbox mode - are you ready to make the world's first Chickale or Eeloose!? 7 New Enclosure Types Learn all about your new charges and build environments perfect for their needs, from dense aquatic landscapes to coral reefs bursting with colour, all the way to the barren sea floor aesthetics. Allow your guests to get up close and personal with all-glass panels. 110 New Shops, Decorations, Facilities and More! Let your guests step into a brand new world with new themed shops, decorations, signs and pathways to bring this new breed of zoo to life! Take inspiration from your new critters and show off their wild environments throughout your zoo, from ship decks and mosaic floors, to giant corals and seaweed!