Monster Hunter Rise "Kingdom Collection" DLC Pack
Enhance your Monster Hunter Rise experience with this DLC pack featuring three Elgado characters for you to use as your hunter’s appearance and voice! This additional content includes: - "Fiorayne" Hunter layered armor set - "Rondine" Hunter layered armor set - "Arlow" Hunter layered armor set - Hunter Voice: Fiorayne - Hunter Voice: Rondine the Trader - Hunter Voice: Arlow Note: The products included in this set can also be purchased separately. After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. - Hunter Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. - Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - These sets can be used regardless of hunter type. They change your entire look and cannot be applied to individual body parts. - Some elements of these sets are different from the version worn by the in-game character. Hairstyle and voice not included in layered armor sets. - Voices can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box. They can also be used while creating a character. Voices change the voice of the character without affecting their stats and abilities.