Pillars of Eternity: Deadfire Pack
Bringing the flavor of the Deadfire Archipelago to the Dyrwood, the Deadfire Pack adds four all-new, soulbound items for players to equip and level up as they play Pillars of Eternity, along with a bevy of pirate outfits and weapons, all inspired by the upcoming Pillars of Eternity II: Deadfire. Included in this DLC: Company Captain's Cap. War Club of the Mataru. One-Eyed Molina's Gold-Fingered Spike-Finger. Belt of the Royal Deadfire Cannoneer. Other Unique Equipment: Pirate Outfits: Helmsman's Uniform. Deckhand's Uniform. Boatswain's Uniform. Sabre of the Seas. Fulvano's Blunderbuss.