Crusader Kings III Creator Pack: Arctic Attire
Brave the chill of far northern lands in style with the Arctic Attire Creator Pack, made in collaboration with the established Crusader Kings III modder Aj. Arctic Attires adds cosmetics inspired by Sami and Khanty aesthetics. The Creator Pack includes the following cosmetics: - 8 clothing styles - 2 legwear models - 3 cloaks - 8 headgear - 1 armor set (headgear & armor) - 1 soundtrack; “Longing for the Land” (a joik – a traditional form of Sami song)