The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition Upgrade
Players who have already purchased The Outer Worlds and its associated DLC, Murder on Eridanos and Peril on Gorgon, through the Windows Store can upgrade to The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition for a reduced purchase price.* To enable the upgrade purchasing option, players must be signed into the same Microsoft Account they used to purchase the base game and its associated DLC through the Windows Store. *Based on Private Division’s suggested retail price for The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition on PC. Limit of one upgrade per account.