Are You Smarter than a 5th Grader? - Extra Credit
So you think you are smarter than a 5th grader? Well, how about we send you back to school for some "Extra Credit" then? Face new challenges in this mind-twisting and education-defying DLC with 3500+ more questions that add the finishing touch to "Are You Smarter than a 5th Grader".