Rento Fortune
Rento is online multiplayer business dice game. It is board game for 1 to 8 players. Trade lands, build houses, win auctions, roll the wheel of fortune, risk in Russian Roulette and most importantly - have fun. Obtain monopoly over the game board and bankrupt the other players in order to win. If you like Ludo or family dice games - you will like Rento too :) The game is live MULTIPLAYER so you can play with your friends & family on XBOX and also you can play versus online players from all around the world. You can play the game in 3 modes: -ONLINE (vs real people live) and vs your Xbox friends -SOLO (versus AI robots) -LOCAL mode (on the same XBox with up to 8 players total)