Bipedal Party
Master delightful two-legged chaos across two acclaimed co-op adventures. Tackle clever physics puzzles, uncover secrets, and use teamwork to progress from the original’s handcrafted trials to Biped 2’s fresh mechanics and uncharted-planet challenges. Play solo or together: Biped 1 supports one to two players, while Biped 2 supports up to four and includes a two-versus-two mode.