Once Alive
Part I: THE LAST SURVIVOR Sixteen years have passed since humanity's extinction due to a global virus outbreak. You play as James, who, along with his brother, believes they are the last survivors. However, this changes when he discovers an invitation to a survivors' base, HaustVille. Part II: WHATEVER IT TAKES Determined to find others, the brothers leave everything behind. After a few days, they reach HaustVille, but something feels wrong about this village. Part III: THEY ARE GONE ""Where is everyone? What happened here?"" The player must explore HaustVille to uncover the mystery behind the villagers' disappearance and learn more about the virus. KEY FEATURES Developed using Unreal Engine 5, utilizing cutting-edge technology for a fully immersive experience. The entire village is waiting to be explored. And every place has a story to tell. Discover the past through environmental storytelling, speech echoes, and objects left behind by other survivors. A hostile world awaits, where the virus has not only decimated the population but made animals more aggressive. Caution is essential in the wilderness. Experience cinematic cutscenes that intensify the narrative.