Zombie Army 4: Toxic Hazard Weapon Skins
A Skin like this should come with a hazard warning! Apply a terrifying toxic sheen to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.