Zombie Army 4: Mission 7 - Terminal Error
You may have taken down an Undead Zeppelin, but the fight never ends in the most expansive Zombie Army 4 campaign mission yet! Battle through a massive, open-ended area as you discover the destination of a horrifying transmission – a mysterious base on the Italian coast! Can the squad put a stop to these sinister machinations, or will the coast claim another victim? Terminal Error is the first mission in Return To Hell, a haunting three-part Zombie Army 4: Dead War Campaign! Explore a terrifying new location in this 1-4 player mission, complete with new enemy types, collectibles and more! You might have defeated the terror of the skies – but the dead don’t die!