Zombie Army 4: M1 Semi-auto Carbine Bundle
Blast foes with a new semi-auto carbine, charms and skins! Lightweight and easy to use, the M1 Semi-auto Carbine lets you shred the dead and stave off dread! This American-made extinction event is perfect for close-range combat, taking down enemies in seconds! This weapon bundle contains; - The M1 Carbine - 2 charms (Uncle Sam Hat + Baseball Bat) - 2 bespoke weapon skins (Painted US Flag + Baseball Leather).