Yulan DLC
Yulan is a place of wonder and beauty. Magical beasts roam the lands, farmers toil in the fields, and the Seekers delve deep into the mysteries of Essence itself. But where once only the conflict between the houses of Li, Sheng, and Xuan existed, a new struggle will erupt as an ancient enemy awakens. Owning the DLC does not exclude you from playing against others online, even if they don’t own the DLC, or vice versa.