Yoshiro the Damned - Orochi Hero Skin - FOR HONOR
The Hero Skin of Yoshiro the Damned offer includes: 1 Orochi Hero Skin 7-Day Champion Status 3 Scavenger Crates Armed with despair, he is prepared to take down anyone who gets in the way. Even if this will cost him everything. Embody Yoshiro the Damned, wielding the dangerous Mamono Dagger at his own peril to slay the Yokai Jorogumo. At the cost of his sanity and physically disfigured by the blade, Yoshiro the Damned banishes the spirit, but must face the terrible consequences of his brash actions when he discovers the truth behind the Jorogumo's origins. Unlock the Orochi Hero Skin now and lead the charge against the Jorogumo.