Year 9 Operators Bundle - Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
The Year 9 Operators Bundle includes the two operators of Year 9: Deimos and Skopós. Tom Clancy's Rainbow Six Siege is an elite, tactical team-based shooter where superior planning and execution triumph. Siege marks the biggest evolution in its history and deepens the game’s tactical core.