Yakuza Series Collaboration Pack
Crank up the heat gauge with stylish character costumes and electrifying music from the Yakuza / Like a Dragon series. Dive deeper with even more character costumes, customization items, additional stamps, and newly arranged music from Virtua Fighter 3 to keep the adrenaline high. contents: ・19 Yakuza series character costumes* ・19 character costumes ・650 Character customization items ・20 Yakuza series BGM ・20 "Virtua Fighter 3" arranged BGM ・40 Spectator stamps *The Yakuza series character costumes are not supported in character customization.