XDefiant Ultimate Founder's Pack
Defy the odds with the Ultimate Founder’s Pack including: - DedSec faction unlocked with all characters. - Game Over legendary skin for Sebastian. - Game Over legendary skin for the P90 SMG. - DedSec player card. - 5,000 XCoins. - All four Year 1 factions unlocked as they become available. - Exclusive Gold, Silver, and Bronze Founder’s player cards. - Preseason premium battle pass access. - Exclusive Masquerade epic skin for Singa. - Exclusive Anodized bundle with three epic skins. - 20 weapon XP boosts. - 20 battle pass XP boosts.