XDefiant Founder's Pack
Start your XDefiant career with the Founder’s Pack including: - DedSec faction unlocked with all characters. - Game Over legendary skin for Sebastian. - Game Over legendary skin for the P90 SMG. - DedSec player card. - Bronze Founder’s player card. - 1,000 XCoins. - Five weapon XP boosts.